2017. május 14., vasárnap

Felkészülés a műtétre

A műtét időpontjának lefixálását, illetve a műtéti díjelőleg megfizetését  követően még hónapok voltak hátra a beavatkozásig, így bőven volt időm felkészülni minden szempontból a hajbeültetésemre.

Több dolgot már az elején letisztáztam magamban. Először is a munkahelyemen azonnal berögzítettem egy hosszabb szabadságot a műtétre, valamint az azt követő kb. másfél hétre, hogy elég időm legyen a regenerálódásra, hiszen ez mégis csak egy műtét (ez később nagyon jó döntésnek bizonyult). Másrészről a barátaim és ismerőseim előtt már ekkor nyíltan vállaltam, hogy hajbeültetésre vállalkoztam, a programjaimat is ennek megfelelően alakítottam, nem láttam semmi okát, hogy titkolózzak erről bárki előtt.

Hajbeültetésem előtt





Gyakran felötlött bennem, vajon milyen lesz a műtét, illetve milyen lesz a kopaszság a műtétet követően. Mivel még soha nem voltam kopasz előtte, ez foglalkoztatott leginkább.

A párom - mivel érzékelte, mennyire zavar engem, hogy kopaszodom - támogatta a döntésemet, bár saját elmondása szerint őt egyáltalán nem érdekelte, hogy kopaszodom-e vagy sem.

Következő bejegyzésemben a műtétről adok részletes beszámolót.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése