2017. március 7., kedd

Lassú, de biztos kopaszodás, majd a nagy elhatározás...

Üdvözlöm az Olvasót!

Gábor vagyok, 32 éves, ez az első bejelentkezésem, amelyben a HairHungary Klinikán elvégzett hajbeültetésemhez vezető hosszú útról számolok be.

24 évesen tapasztaltam először, hogy hajmosás közben egyre több és több hajszál jelenik meg a fürdőkádban, melyeknek sokkal inkább a fejemen volna a helye. Gyerekkoromtól világos, vékony szálú hajam volt, így ráfogtam arra, hogy az ilyen hajtípusra jobban kell figyelni. Elkezdtem hajerősítő vitaminokat szedni, hogy majd az egycsapásra megoldja a problémát. Nem árulok el nagy titkot azzal, ha közlöm, hogy nem így lett... A hajam sajnos továbbra is hullott, 27 éves koromra már egyértelműek voltak a "férfi kopaszodás" jelei. Hozzáteszem, hogy a férfi családtagjaimnál nem jelentkezett ez a probléma, úgy látszik, hogy ezt csak én "nyertem meg".

A következő években is folytatódott a lassú, de biztos kopaszodás, ami úgy 30 éves koromtól mintha elkezdett volna jelentősen lassulni, amely viszont a lényegen már nem változtatott: a fejtetőm és a vertex terület már közepesen kopasz volt, ami az idő múlásával egyre jobban bántott és zavart.

2016. tavaszán látogattam el először egy hajátültetéssel foglalkozó klinikára, ahol sajnos nem bizonyosodtam meg arról, hogy jó kezekben lennék (egyetlenegy referenciát kaptam mindösszesen, és sajnos nem igazán vettem észre a különbséget az "előtte" és "utána" állapot között), így tovább keresgéltem a lehetőségeket.

A HairHungary Klinika épülete

A HairHungary Klinikára az interneten találtam rá. Elsősorban a sok referencia győzött meg arról, hogy érdemes oda ellátogatni egy konzultációra a nyár folyamán. A konzultáción nagyon kedvesen fogadtak, valamennyi kérdésemre azonnal megkaptam a választ, minden mozzanatban látszott, hogy egy profi csapat dolgozik. A konzultáción 6000 hajszál átültetésére kaptam javaslatot és árajánlatot. Ezt követően nem is töprengtem sokat, november legvégére lefixáltuk a két napos műtét időpontját, és számomra nem maradt más, mint türelmesen várni.

Blogom következő részében a műtétet megelőző történésekről és tapasztalatokról fogok beszámolni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése